Monday, June 10, 2013

Takder tajuk... (Boleh??)

Assalamualaikum...

*abaikan botol di sebelah kucing cumell ini*

nampak tak? gamba pon dah *malas*...
ada baca tak entry sebelum Sept 2011 Konon unifi dah ok, rajin la menulis & menghapdet blog ye....hampeh je... korang kalo shema yg tulis, jangan percaya sangatlah..hehe...

unifi dah elok..dah kuar dari umah aku kt kuarters tu dah pon!! ikut pindah  ngn adik aku ke PJ, mana ada aku hapdet pon. teruk kan...
itu yg aku tulis kt profile, aku ni moody orangnya...

korang mesti tertanya kenapa tetiba lak arini aku TERrajin lak tulis entry kannn... sebab minggu lepas aku dipaksa pergi Persidangan PUSPANITA la sgt.. berkenalan la dgn 'memberku Hawa' ni...ala, kami 1 opis je pn weii... (i mean 1 Jabatan) tapi sebab lain2 tempat so tak la rapat. tapi pernah gak la kursus sama...pastu ada kerja yg membuatkan aku kena pegi mengadap dia...

dipendekkan crite, dia ni rajin tulis blog...aku pn apa lagi, TERmotivasi la..huhu Jangan Roti Basi sudaaaa

errrr...aku ada something nak share tentang apa yg berlaku pada diri aku sekarang...dan yg terkini, berkait dengan budak ni..hah, ni mesti kalo dia baca, dia tertanya2.. haaaa...

p/s: ko tunggu mood aku datang lg sekali la ye!! =) 



1 comments:

nhhas said...

bukan aku kan bukan aku kan???sila jangan glammer kan haku yer...huhuhuhu...

sila hapdep belog yer cik puan shema. ne haku bagi kau semangat ne... huahauahaua...